فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
درباره فروشگاه
فروشگاه اختصاصی دانشجویان ایران
فروش انواع پروژه های دانشجویی
مقالات آماده و کامل رشته کامپیوتر نرم افزار
مقالات، تحقیقات و پروژه های آماده
در صورتی که پروژه مربوط به رشته کامپیوتر را پیدا نکردید به شماره 09159660454 پیام ارسال کنید
گزارشات
تاریخ تاسیس : 1394/07/06
تعداد محصولات اضافه شده : 34
تعداد فروشهای کاربر : 130
افراد آنلاین :
رنک فروش کاربر :
کدهای ویژه
Powered By bazarfile.com

   اقدام پژوهی جلوگیری از تعطیلات زود هنگام اسفندماه برای نوروز

حسین کوهستانیان 1395/12/30 دسته بندی : پروژه و مقاله 0

اقدام پژوهی جلوگیری از تعطیلات زود هنگام اسفندماه برای نوروز

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحه: 28

 

 

اقدام پژوهی جلوگیری از تعطیلات زود هنگام اسفندماه برای نوروز

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحه: 28

 

 

 

مقدمه:

معمولا ترم دوم هر سال تحصيلي نسبت به ترم اول كوتاه تر وكم اثر تر است. و معمولا از 20 اسفند تا 20 فروردين فعاليت قابل ذكري انجام نمي شود وجالبتر اينكه با گذشت ساليان سال برنامه اي براي رهايي از اين مشكل تهيه نشده است!

تصور عید برای دانش آموزان یعنی استراحت و تفریح اعم از پارك، سینما، تماشای تلویزیون و غیره. او كه احساس میكند تمامی همكلاسیهایش هم اینك اوقات بسیار خوش و مفرحی را.جهت فرار از درس و آموزش در دوران تعطیلات بنای كج خلقی را با خانواده میگذارد و غافل از اینكه این وضعیت در بسیاری از خانوادهها تكرار میشود پس از سپری شدن تعطیلات رسمی و غیررسمی دانش آموز راهی مدرسه میشود.عادت به حل تمرین و حفظ نكات برای او سخت می شود به طوری که شاید سختترین زمان كلاسداری و تدریس را بتوان روزهای بعد از عید دانست. دبیر از یك طرف امتحانات را نزدیك میبیند و از یك طرف دانش آموزان بیانگیزه را میبیند.

پس از سپری شدن تعطیلات رسمی و غیررسمی دانشآموزان راهی مدرسه میشوند.باید بعد از تعطیلات رسمی و خودسرانه که مجموعا از بیست روز هم تجاوز می کند، باید به آنها حق بدهیم که چگونه باید بعد از ۱۵ روز استراحت صبح زود از رختخواب جدا شوند و خود را برای آموزش مهیا کنند؟ او که عادت کرده بود تا پاسی از شب بیدار بماند و تا پاسی از روز بخوابد و این برنامه دو هفتهبرای او تکرار شده بود.

حالا پس از این همه دوری از درس و مشق و مدرسه عادت به حل تمرین و حفظ نکات برای او چه سخت شده است؟ گویی سوادش در سال قبل جا مانده است شاید هم حوصلهاش را در سال جدید فراموش کرده است با خود بیاورد! بیچاره دبیر که علاوه بر درس جدید باید به او کمک کند تا درسهای قبلی را هم به یاد بیاورد و در یک کلام این چند روز هر چقدر هم که خوش بگذرد بعد از تعطیلات به سختی میگذرد و شاید سختترین زمان کلاسداری و تدریس را بتوان روزهای بعد از عید دانست، دبیر از یکطرف امتحانات را نزدیک میبیند و از یکطرف دانشآموزان بیحال و بیانگیزه را میبیند.


خرید و دانلود | 2,700 تومان
نوع فایل :word

گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط